OPINIE W GOOGLE

Komentarze Google

Budowa pozytywnego wizerunku

Pozycjonowanie wizytówki Google

Elastycznie dodawane opinie

ELASTYCZNOŚĆ

Czas realizacji rozkładamy tak, aby wszystko wyglądało naturalnie

Doświadczenie w dodawaniu opinii

DOŚWIADCZENIE

Kilkaset zadowolonych klientów pomogło stworzyć aktrakcyjną i dopasowaną ofertę

Pozycjonowanie wiyztówki Google Maps

DYSKRECJA

Cenimy sobie fachowość, lojalność oraz pełną dyskrecję z obu stron

Dlaczego pozytywne opinie Google są ważne?

Bardzo istotne są zgromadzone przez firmę opinie Google (mają realny wpływ na decyzje klienta). Dodatkowym istotnym czynnikiem przemawiającym za gromadzeniem pozytywnych opinii to indeksacja treści w wynikach wyszukiwania. Google bardzo uważnie analizuje wszystkie posiadane opinie i chętnie używa ich jako źródła informacji w zakresie oferty danej firmy.

W czasach całkowitej dominacji Google Klienci mają świadomość wpływu opinii oraz komentarzy na wizerunek firmy. Dla przykładu bardzo często zła obsługa (np. usługa/towar nie do końca im odpowiada) mocno motywuje do napisania negatywnej opinii która zaszkodzi danej firmie. Zdecydowanie trudniej jest skłonić do napisania pozytywnej opinii po udanej transakcji. Trzeba pamiętać i dbać o wizerunek firmy w internecie - musi być odbierany pozytywnie, a średnia ocen wzbudzać początkowe zaufanie. Ważne jest posiadane recenzji tematycznych, które potwierdzają profesjonalne usługi czy produkty.

Jak zdobywać opinie i oceny w Google?

Niezadowolony Klient który skorzystał z naszych usług bardzo często bez wahania wystawia negatywną ocenę, a w przypadku gdy najzwyczajniej w świecie "wszystko było ok" nie wyraża publicznie swojej opinii. Dobrym sposobem jest zapytać swojego Klienta czy był zadowolony - badania jasno wykazały, że 75% klientów napisze recenzję zaraz po Twojej prośbie! Trzeba pamiętać o tym by pozwolić na sprawdzenie produktu lub doświadczenia korzyści po skorzystaniu z Twojej oferty. Gdy pytasz o opinie dotyczącej produktu czy zrealizowanej usługi najważniejsza jest prostota wystawienia oceny przez klienta i odpowiednio szybka reakcja.

Prosty i szybki sposób na uzyskanie opinii w Google

Zaloguj się w Google Moja Firma (link), na stronie głównej profilu swojej firmy odszukaj sekcję "UZYSKAJ WIĘCEJ OPINII" (Udostępnij profil swojej firmy klientom, by otrzymywać ich opinie) i kliknij w przycisk WYŚLIJ FORMULARZ. Następnie wyświetli się okienko z nagłówkiem "PRZEŚLIJ PROŚBY O SPRAWDZENIE" - udostępniaj w dowolony sposób klientom wyświetlony poniżej krótki link, by ułatwić im napisanie opinii o Twojej firmie w Google - w naszym przypadku adres URL to https://g.page/agencja-x-6/review?rc.

Obserwuj wszystkie pojawiające się opinie i systematycznie odpowiadaj Klientom - zdobywaj zaufanie i utrzymuj z nimi relacje.

Pozytywny wizerunek

Branding to budowanie świadomości marki w internecie. Dzięki wykonanym działaniom potencjalny Klient nie tylko rozpoznaje naszą markę, ale wiąże z nią pozytywne odczucia. Dzięki brandingowi dana marka może kreować swój wizerunek i być postrzegana dokładnie w sposób jaki zostało to określone w strategii.

Po szczegółowej analizie firmy klienta gwarantujemy wykreowanie pozytywnego wizerunku w określonym czasie. Regularnie według ustaleń zajmujemy się powierzonymi zadaniami, dzięki czemu z czasem poprawisz relację z obecnymi klientami i pozyskasz zupełnie nowych.

ok sprawdzona praktyka

Sprawdzona praktyka

ok bezpieczenstwo

Bezpieczeństwo

ok jasne zasady

Jasne zasady

Porady Google - Co Jak Dlaczego?

„Pytanie, które zadaję sobie codziennie to – czy robię właśnie najważniejszą rzecz, jaką powinienem robić?” - Mark Zuckerberg

„W świecie zmieniającym się naprawdę szybko, jedyną strategią, która jest skazana na porażkę jest niepodejmowanie ryzyka.” - Mark Zuckerberg

Zdobywanie pozytywnych opinii

Pokaż, że Twoja firma jest aktywna w internecie. Klient ma większą motywację do wystawienia pozytywnej opinii jeżeli widzi, że profil w Google Maps jest przez kogoś prowadzony. Dodaj wszystkie możliwe informację między innymi (adres, numer telefonu, nazwę,kategorię firmy, adres www, opis firmy, godziny pracy itp).
Informujmy każdego zadowolonego klienta o możliwości wystawienia opinii w Google Maps. Nie bój się, jeśli tego nie zrobisz nawet nie przyjdzie mu to do głowy.
Odpowiadaj na każdą opinie, dzięki temu Klienci zobaczą, że wizytówka jest przez Ciebie regularnie odwiedzana i interesuję Cię ich zdanie.
Usuwanie opinii z Google

Istnieją sposoby na usunięcie negatywnej opinii z wizytowki. Pierwszym z nich jest zgłoszenie naruszenia zasad regulaminu Google.Trzeba zalogować się na konto Google moja firma,przejśc do Mapy Google i tam wyszukać swoją wizytówkę Następnie znajdujemu opinie,którą chcemy zgłosić. Wybieramy opcję “Zgłoszenie naruszenia zasad”. Aby uzasadnić słuszność swojego zgłoszenia, należy podać e-mail kontaktowy i wybrać odpowiedni powód zgłoszenia.Decyzję otrzymasz na podany adres e-mail Drugim sposobem jest bezpośredni kontak z działem obsługi Google Moja Firma poprzez Facebooka lub Twittera.Należy opisać im dlaczego opinia powinna zostać usunięta. W ciągu kilku dni otrzymasz odpowiedź z decyzją.
Umieszczanie opinii na stronie

Jest to możliwe np. za pomocą wtyczki Google Reviews Business (przeznaczona do WordPress'a). Pobierając darmową wersję zostaniemy przekierowani na stronę, gdzie pobieramy wtyczke na komputer,a następnie ją instalujemy. Wtyczka pobiera z wizytowki w Google 5 najbardziej pomocnych opinii o twojej firmie,które będą widoczne na stronie www
Korzyści posiadania wielu opinii

Opinie mają bardzo duży wpływ na decyzję potencjalnych klientów,dlatego watrto zadbać o to,aby wizerunek firmy był odbierany pozytywnie,a oceny wzbudzały zaufanie Duza ilośc komentarzy dobrej jakości wpływa również na pozycje firmy w wynikach wyszukiwania. Będzię ona wyższa,a dzięki temu firma zyska nowych klientów
Znikające opinie Google

Najczęściej wpływ na zniknięcie opinii z wizytówki firmy mają dodawane treści z tych samych urządzeń lub tego samego adresu IP, zbyt krótkie odstępy czasowe pomiędzy pojawiającymi się opiniami czy powielanie treści w różnych serwisach gromadzących recencje firm (spam, duplikowanie).
Algorytmy Google na biężąco filtrują wszystkie opinie dlatego warto respektować wytyczne Google.
Dodawanie opinii w Google

W mapach Google można dodać oceny i opinie o odwiedzanych miejscach. Aby dodać recencję konieczne jest posiadanie konta Google.
Wyszukujemy miejsce w wyszukiwarce Google lub na Mapach Google, w bocznym panelu klikamy w Napisz opinie, następnie pojawi się formularz: kliknij gwiazdki wybierając ocenę miejcsa, oraz opcjonalnie możesz także napisać opinię.
Należy pamiętać, że dodane opinie i oceny będą widoczne w Mapach Google dla wszystkich użytkowników. Po opublikowaniu wpisu istnieje możliwość późniejszej edycji oraz zmiany oceny, a także możliwość usunięcia.
Usunięcie wizytówki firmy z Google

W celu usunięcia firmy z Google pierwszym krokiem jest oznaczenie lokalizacji Oznacz jako zamkniętą na stałe. W panelu Google Moja Firma wchodzimy w profil danej firmy, następnie klikamy w zakładkę Informacje|, odszukujemy element Oznacz tę firmę jako zamkniętą lub usuń ją. Po klknięciu wyświetlą się opcje Oznacz jako zamkniętą na stałe i Usuń wizytówkę. Zalecane jest wykonanie oznaczenia jako zamknięte, następnie usunięcie wizytówki. Po zatwierdzeniu, wyświetli się komunikat przesłano do weryfikacji, a po zweryfikaniu naszego zgłoszenia otrzymamy wiadomość e-mail z informacją.
Wyłączanie opinii Google

Niestety nie ma możliwości całkowitego wyłączenia wystawiania opinii w Google Maps. Każdy użytkownik może ocenić istniejące miejsca w Google Maps, pośrednim rozwiązaniem jest usunięcie wizytówki firmy z Google, jednak w przyszłości może pojawić się ponownie.
Pozycjonowanie w Google Maps

W nazwie firmy umieść wszystkie słowa kluczowe istotne dla Twojej firmy.
W wizytówce w Google wpisz wszystkie możliwe dane adres firmy, nr telefonu itp. Nie zapomnij też o logo, zdjęciu firmy i linku do strony internetowej.
Kolejnym etapem jest postaranie się o opinie. Ilość pozytywnych opinii ma wpływa na pozycję Google Maps. Kiedy już je zdobędziesz odpowiadaj zarówno na te pozytywne jak i negatywne.
Wszystko wyżej wymienione przybliża Cię do podniesienia pozycji Twojej firmy w Google Maps.
Zgłaszanie treści do usunięcia

Nieodpowiednią opinie można zgłosić bezpośrednio z listy recencji w panelu Google Moja Firma lub w pogdlądzie firmy w Google wybierając opcję w nagłówku danego wpisu Zgłoś naruszenie zasad. Następnie wypełniamy krótki formularz informacyjny i przesyłamy do weryfikacji.
Należy pamiętać, że zgłoszenie opini w będzie skuteczne tylko w przypadku kiedy opinia będzię zawierała niestosowną treść, słowa wulgarne, reklamy bądź dochodzi do konfliktu interesów.

Opinie klientów

[email protected]